Onsdag 1/4

Hmr...förlåt om jag inte uttrycker mej tillräckligt bra ibland, ni som KÄNNER mej, VET att jag överdriver lite ibland och jag är ofta ironisk.
Det med att Jag inte gillar att Ingrid gillar fotboll o hockey...det är ju inte riktigt sant.
Det e väl klart jag gör, jag tycker det är DÖ häftigt! Tycker jag har lyckats som Mamma att uppfostra en liten prinsessa (som hon oxå är) till en TUFF och Cool och Självständig tjej!
Hon kommer ABSOLUT få bestämma själv vad hon vill pyssla med när hon blir äldre (för jag VET att hon kommer pyssla med ngt bra och coolt, må det än vara!!!
Det med att jag är helt förstörd att hon bara vill hänga på Rosengårds ishall, det är inte så sant...det e ju DÖ skönt för oss att hon VILL l hänga med, o inte total vägrar, det hade ju varit dö-jobbigt!
Men eftersom jag själv är uppfostrad och uppväxt av 2 unga "Vänster-vridna" föräldrar på 70-talet, som helst såg att jag lekte med bilar och briotåg (barbie var det inte tal om....-Så ser inte en normal kvinna ut!....sa de), så är det ju klart att jag frossar i allt rosa, prinsessigt och balettigt och ALLT som bara är så vackert och fint som bara MIN lilla Prinsess-ingrid är!
Det kan jag väl ändå få!?????
Jag fick en liten söt flicka och jag kan väl få klä henne, tills det är tid nog för henne att göra revolt som punkare...
Herregud! det e jag ju medveten om.
Det med Malmö fiickorna,...ja vad ska jag säja..de studsar ju oxå boll. Ingrid är tydligen redan anmäld (obs! av en kompis), så det kommer hon nog börja i höst.
Så nog om detta!

Imorgon kväll kommer Kalle och hans U8 MIF-Malmö Redhawks-Ishockey lag få spela i pauserna då Sverige spelar mot Schweiz på Malmö Arena.
Så jäkla coolt! 10.000 åskådare och där ska lille Kalle åka ut på isen och spela.....
Nils är lyrisk, han ska givetvis gå! (fick bara 1 biljett per familj).
Måns är skitsur....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0