Ler och LÅnghalm



Kommentarer
Agneta

Kära Johanna!

Det är så roligt att höra från Dig och Nils. Det uppskattar vi! Jag läser Din blogg ibland för att få lite information om läget hemma.Har inte Er mail. Du är duktig Du, Johanna. Hinner med allt mellan himmel och jord.

Visst längtar vi hem nu till våra kära småttingar, barn och svärsöner och icke minst min lilla mamma, som har det svårt i sorgen efter Peter.Och alla mina tjejkompisar och prata lite tjejsnack med dem, spela bridge, cykla och försöka med golfen efter uppehåll i 3 år pga mina handoperationer. Jag har mycket att se fram emot.



Må så gott och kram till Er alla från Agneta och Lasse.

2009-04-21 @ 06:58:49
URL: http://babydream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0