Måndag 8/9

Tiden bara går....har mest jobbat....Factory och fixat inför kommande Stylist-jobb.
I Torsdags var jag på Tjej-middag på LEMONGRASS i Malmö med mina "mamma-kompisar".
Alltid lika trevligt som vanligt, och det är bara sååååå GUDA-GOTT på Lemongrass (Nils o mitt gamla "hak" när vi bodde på Väster).
Hela helgen har vi tagit det lugnt, jobb på Factorty, Pauline passade Ingrid och Kalle (när Måns spelade match).
Himla bra att vi numera har Pauline, barnens stora tjej-kusin som det gillar sååå mycket.
De var i stallet och båda 2 fick rida.....de matade katterna och hundarna, jaaa...mina barn börjar bli riktiga djurvänner numera.

Idag Måndag har jag varit ledig, mailat lite reklambyråer, lagt in på Tradera (som tagit fart).
Hämtade barnen direkt efter skolan, så det var ju skönt.
Nu ikväll ska jag, Nils, Anna och Pauline gå o så MAMMA MIA.
Jag tror den är RIKTIGT Super!!!!!!


Kommentarer
Annelie i Höllviken

Hej Johanna!



Jag träffade en trevlig väninna till dig idag. Hon jobbade på Kings and queens och vaskade fram en svart kjol :). Såg att du hade ätit på Lemongrass. Det har varit ett av mina favoritställen. Kul att höra att det är bra fortfarande. Var Mamma Mia bra? Jag är nog den enda som inte har sett den........



Ha det bra



Annelie

2008-09-11 @ 18:07:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0