Måndag 15/9

Nu känns det sådär SJUUUUKT stressigt igen!
Tur att det andra jobbet gick i stöpet, för det hade inte gått att boka in i mitt liv!
Idag skulle jag på möte på förmiddagen ang Teleca-jobbet....på ett ställe i Malmö.
Jaha...jag traskade dit och trodde jag som vanligt skulle träffa 2-4 männiksor, som det brukar vara på mina stylist-jobb-möten.
Där satt värsta Reklam-ligan!!!! 10 pers säkert.
Jag som vanligt gjorde bort mej......med att fråga om det var en Reklambyrå.
-Reklambyrå!? detta är en utav Sveriges bästa och "flashigaste" ( det sa dem inte) Filmar-byrå.
OKEJ DÅ.....det kanske jag skulle veta.
Jag känner mej faktiskt som Bridget JOnes (ofta).
Så där satt jag i 3 timmar!!!!! på möte med filmare, ad, projektledare, fotografer, en massa assistenter.
Och jag som Stylist!
Men jag kaxade till mej och snackade på.
Så nu ska det filmas och fotas hela dagen och kvällen (studion är bokade kl 08.00-24.00) i ngn flådig Film-studio i Köpenhamn hela torsdagen!
Ja, jag var lite småchockad när jag gick därifrån......hade inte väntat mej ett sånt här Reklam-uppdåd!!!
8 modeller ska jag boka, kläder ska jag köpa och ni fattar bara inte hur mkt rekvista jag ska fixa!
Och allt detta ska jag göra på Onsdag! helt galet.
Jag ber till GUD att jag skal klara det och det inte blir pannkaka av alltihopa.
JAAAA.......mycket ska man vara med om det är så typiskt mej. Att jag bara ger mej in i ngt utan att tänka efter.
Ofta blir det ju bra men jag oroar mej ju lika mkt över att det INTE ska gå bra.
Och tycker att alla är så tuffa o häftiga o kan så mycket.
Jag, jag är ju bara lilla Smedby-tjejjen med 3 överdrivet busiga barn som springer runt i mysbyxor hemma och igentligen
villl ligga i sängen o käka glass till sex and the city och brottas med man o barn :))
Skämt o sido...sådärtänker nog alla....kanske...
Jag undar hur det kommer gå.........skrev offerten ikväll o mailade iväg....undra om de godtar den!?
Synd bara att alla pengar går till räntor o sånt. Vi som allvarligt trodde att vi skulle kunna resa iväg över jul, med alla reklamuppdrag som jag har haft, men tyvärr så blir det inte så.

Hem o vända....efter jobb på Factory.
Nils och jag var på föräldrar möte hos både MÅns o Kalle.
Samma tid fast olika rum.
Jag var hos Måns och Nils hos Karl.
Jag tycker alltid det är kul med föräldrarmöten....Måns har en rolig klass med roliga föräldrar, och hans fröken är underbar!
Pauline var barnvakt och herregud, vilken tur att vi har henne.
Måns tycker att vi ska köpa en häst som TACK! för alla ggr hon nu ställt upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0