HELGEN 29-31/8

Fredag, Bröllopsdag!
Nils och min 10-åriga Bröllopsdag!
Inte mycket till firande, men vi åt iallafall lunch ihop.
10 år! tiden går.
Men ibland känns det som det var igår när vi träffade i Borgholm för de dära 18 år sen!
Tänk att man kan vara KÄR fortfarande (ja, när vi inte bråkar såklart....) :)
Jag fixade hela dagen med förberedelse av Styling (ihop lån till fotning på måndag).
Hämtade sen barnen och jag, Karl och Ingrid och Sigrid packade sen in oss i bilen och körde till Kalmar.
Måns hade matcher (fotboll o ishockey) hela helgen så Nils och han var hemma, i sällskap av Farfar.
Vi kom upp till Kalmar vid 21 tiden och fick låna huset av svärföräldrarna, snällt!

Lördag
Anledningen till att vi åkte till Kalmar, var ju för det anordnats en Överraskningsfest för lillebror August.
Malins (agges flickvän) föräldrar hade så otroligt snällt anordnat den.
Så jag har ju inte kunnat skriva ngt på bloggen om det eller så....
Så det har varit lite svårt att hålla tyst.
August, han blev lite smått chockad och stum och fattade ingenting när både jag, Siggan, barnen, Morfar och inga kört från Skåne stod där, tillsammans med HELA hans familj, Malins familj, släkt, vänner, polare och bekanta stod och sjöng när han kom.
Så en jätterolig FEST varade sen hela dagen, kvällen och natten!!!!!
Helt otroligt generöst och snällt och fint anordnat!!!!!
August han höll faktiskt tal och tackade och gav Malin ett fint smycket (jag själv blev ju rörd och är så STOLT över min lillebror).
Sen till det igentliga viktiga, lilla MIRA MATILDA 1 vecka och 2 dgr gammal.
Det var den sötaste och finaste och mest "petitta" bebis jag sett, och TÄNK...jag är faster till henne!
Hon var så snäll hela kvällen och låg mest och sov och verkade gilla att ligga och sova till allas prat och skratt.
Det var så himla roligt och lyckat!

Söndag
Siggan och jag o barnen åkte hem efter lunch.
Och tänk....min lilla bil den körde 60 mil på en tank! (450 kr).
Så det är ju otroligt hur bra den är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0