Tisdag 7/10

Hinner aldrig skriva längre...
Men livet är som vanligt, jobb o slit och mycket bus i familjen! :)
I Fredags var Måns på Party, (han o 12 tjejer), han var helt överväldigad, för det hade varit SÅÅÅÅÅ roligt!
Oj, tjejerna slet o drog i han, och de dansade o ja....de hade nog kul.
På lördagen jobbade jag på Factory.
Nils o barnen var på Ishockey-skolan i Rosengård, Ingrid fick sin första skridskor (som de köpte på second-hand-shoppen).
Ja, det var ju inte de vita fina konståkningskidskorna precis, utan JOFA...svart-oranga o lagom "pojkiga" sådär.
Ingrid, var  iallafall lycklig!
På Lördagkväll var jag på "Tjej-middag", Vellinge-ligan...
Först tog vi drinkar hos Åse (Måns klasskompis mamma) sen åkte vi till Millenium i H-viken, käkade, drinkade och dansade.
Det var SUPER-trevligt! Men tja...Millenuim, det var ju ett kapitel för sig.....helt galet!
Så vid 1-tiden var jag hemma, rätt så glad :)
I Söndags tog vi det lugnt, Moster Matilda kom hit.
Kalle var på Kalas, sen gick Matilda på bio med Måns och Kalle.
De såg "WALLIE", som de tyckte var jättebra!
Sen åt vi söndags-middag och sen stupade vi i säng, iallafall jag.

Veckan går, jobb, träningar m.m.
Imorgon har Ingrid studiedag, så då ska vi nog hitta på ngt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0