Tisdag 14/10

Jag är så imponerad av min kusin Malin i London.
Nyskild, ensamstående Mamma med 2 barn tar hon sig fram o fixar o donar som värsta levande sociala roboten!
Fixar bostad, au-apir, JOBB, äter havregrynsgröt o lever på inget!
Jag tror att man i svåra tider, när man inte har ngt val, det är då man växer, blir stark och självständig.
Inte när man inte får allt serverat....
Malin-GIRLY..... I LIKE U!!!!
Just nu har jag åkt på en enastående förkylning, och jag är totalt matt, men jag har iallafall jobbat idag på Factory.
Vi ändrade i princip om hela butiken.
Hämtade barn.
Nu ligger Nils uppe med pojkarna och berättar och kollar på nätet om 2:a Världskriget, som Måns nu blivit så intresserad av!
Jag vill sy, men får se om jag orkar.

Var så förkyld i natt...jag låg o "snörvlade" i sömnen, och fick mej i princip en utskällning i morse, för jag väckt Nils....
Oj, han hade inte sovit en blund, och kunde knappt hålla ögonen öppna på dagen.....
Men HERREGUD, är det jag som ska flytta när jag sover o är sjuk, är det inte NIls som är JÄTTE-vaken som ska flytta o lägga sig i en annan säng, om han nu inte kan sova.....
Jaaa,......MÄN!!!...............


Kommentarer
Anonym

TAck gulliga du det värmer

2008-10-15 @ 21:19:15
URL: http://mamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0