Onsdag 8/10

GRATTIS ALLA NILS JAG KÄNNER! DET ÄR NÄMLIGEN NAMNSDAG, OCH DET ÄR MYCKET VIKTIGT FÖR "VISSA"  I VÅR FAMILJ =)

Idag hade Ingrid studiedag från dagis, så hon och jag tog en dag i Malmö.
Ja, Ingrid hon trivs när hon får vara i centrum och trippa runt som lilla prinsessan, beundrad och älskad.....
Vi åt lunch på Restaurang ATMOSFÄR med Nils och  firade Pappa Nils namnsdag.
Även Moster Matilda var med.
Atmosfär är det  verkligen "klass" på, vällagad husmanskost, men även hyggligt billigt!
På eftermiddagen var det inga pojkar att hämta, för båda 2 hade följt med kompisar hem, så det var ovanligt tyst och lugnt hemma ända tills klockan 19.
Nils och jag åt ensamna och bara det...kändes konstigt!
När sen hela familjen var samlad igen, firade vi namnsdagen igen, denna gång för Måns med glass.
För er som undrar om Ingrid är foto-favoriten i vår familj......(det tror vissa) kan jag säja att så fort jag försöker fota pojkarna drar de, det är bara Ingrid som är lins-lusen och lyser upp som värsta fotomodellen.
Jaaaaaa......jag är glad så länge jag kan pynta o fixa med henne, för snart går det väl inte...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0