Måndag 13/10

Factory både Torsdag o Fredag (ia o Sara var i London).
Det e kul men även krävande!
PÅ fredagen tog vi det lugnt, Måns sov äver hos Petter, så vi fick kvalitetstid med Kalle, och DET gillade han!
På Lördagen jobbade jag på Insight i Höllviken, Nils var med alla barnen på Ishockey-skolan.
Ingrid, har även HON lärt sig åka skridskoe, dock endast på sina kill-skridskor......
Men hon är duktig, säjer Nils.
På kvällen åt vi god mat och njöt av att bara VARA!
Igår, Söndags åkte Nils med alla barnen till skridsko-hallen i Rosengård och åkte friåkning med dem.
Jag storstädade och lagade Söndagsmiddag.
Klockan 3 kom Familjerna Wirén och Klintberg hit på som sagt Söndags-middag.
Det e alltid kul att ses, "mina-mamma-kompisar".
6 vuxna och 8 barn, det var trevligt att ses på eftermiddagen och äta gott o dricka lite vin och snacka!
Måns och Mackan spelade Fotboll som vanligt (2 intensiva fotbollskillar, en som spelar i Husie och en i MFF!!!).
Ingrid lekte med Ellinor 6 och Vira 7, herregud! nu är hon stor, när hon leker skola med stora tjejerna.......
Det var en trevlig Söndag.

Idag var jag på frukost-klubben på Björns i Vellinge.
Kvinnor som jobbar oregelbundna tider som träffas och äter frukost och snackar MYCKET viktiga saker =)
SEn donade jag och fixade hela dagen med Tradera och sy....jag har så mkt beställningar nu.
Om det är ngn som ser ljusblå vitrandigt eller ljusrosa vitrandigt ngn stans, SÄJ TILL!
För jag har ringt runt i hela Sverige....till slut (med hjälp av panduro stylist) fick jag tag på de sista 4 metrarna på Panduros Outlet, ok 40 kr.
Men det är helt omöjligt att få tag på fina tyger.....
Sen efter klockan 3 i dag var det maraton i vår familj, hämta barn, göra läxor, utfodra barn, köra in Måns med syskon till träniingen i M-ö, Nils kom o avlöste, jag körde hem de 2 minsta till b-vakten Pauline, utfodra barn igen, jag på utvecklingsamtal för Karl.....
Som för övrigt gick j-bra!  Positiv, glad, social, kreativ, intresserad och själv-säker kille....men...som busar och förhandlar om allt!
ja, jag fick ju inte ngr cirkus-häst-barn precis, som gör som alla säjer.....
Men innerst inne tycker jag det e rätt kul med utåtriktade och spralliga barn.....JAA, med en sån mamma så....
Vad förväntar jag mej!?
Det e bara det att man är typ HELT slut emellanåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0