Weekend in Wellinge!

Tor, Fre och Lör jobbade jag på Factory.
Sara  o ia var ju som sagt i ROMA, så jag var ansvarsfull!
Helgen gick i rask takt, jobbade bara till 2 på lördagen, så jag var hemma tidigt.
Nils o barnen åkte skridskor! (det var lov på ishockeyn).
På Lördagskväll var det Middag hos Sandellarna, så OTROLIGT gott åt vi!
V var 10 vuxna och 12 barn!!!! Men ungarna lekte som bara den, de stora lekte High School Musical (som blivit VÄLDIGT poppis just nu!!!).
Måns vill så gärna gå o se den på bio!!!
Det var iallafall supertrevligt och alltid kul att träffa alla.

Idag, Söndag har vi verkligen haft SOFTY SUNDAY!
Nils o Kalle var uppe tidigt på Kalles fotbollsträning.
Sen har vi varit hemma hela dagen o fixat.
Ätit supergod Söndag-Middag och bara umgåtts!
Jag har ett berg av struktvätt och en massa SY-beställningar som hänger över mej!
Men jag har faktiskt funderat på att sluta jobba! Jo, varför ska jag jobba?
det verkar ju skönare att bara vara ledig och slippa bry sig om allt! Jag har typ jobbat heltid i 10 år snart.
Även Nils är på samma bana......så vi slutar nog snart!
Förutom den funderingen så är allt annat superbra!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0