Torsdag 6/11

Jag vet inte riktigt hur jag känner mej!?
Har jobbat på Factory, nu i dagarna, går förbi iisa där Siggan jobbar (100 m ifrån Factory) och säjer HEJ varje dag när jag ska ta bussen, kul!
Igår kväll var jag och Anna och en massa Vellinge-Mammor på Mode-visning, Små Hjärtan och Uniqa.
Det var kul! En julklapp handlades och en Fars dag present.
Kalle var hemma hos en ny kompis efter skolan, kul att han träffat så många nya kompisar!
Och ikväll var Måns och Nils på Måns MFF träning!
Han tycker det är så kul med fotbollen.......
Antingen är han överdrivet glad när han kommer hem, eller så är han vrål-sur och super trött!
Ingrid hade varit busig idag på dagis, hon hade "smugglat" med ett godis-halsband (de fick på Nalle-festen på dagis igår)....
Så hon hade bjudit väninnnan Bella, och hon visade oss hur de stått med ryggarna mot fröknarna och smaskat godis på "dagis-tid".
Måns och Kalle stor-skrattade när hon berättade om det.
Tänkte på det, det är tur att ALLA mina barn skriker om uppmärksamhet! De vill ALLTID synas och Höras (brås på vem!? =)
Tur är väl det, för det är ju rätt så lätt att glömma bort ett barn som INTE ber om uppmärksamhet.
Men för den delen betyder det ju INTE att barnet INTE vill ha det!
Alla mina ungar tar sin plats fast på olika sätt, och det är jag glad för!!!!!


Kommentarer
MAlin

Ja sa ar det vall dom tar saker i turer helt omedvetet om vem som ska brak busa eller stalla till. Snart ar det jul fattar inte vart tiden tagit vagen. Vi maste snacka snart. Det borjar ju ordna upp sig lite har bort. Borjar fa lite rutin. Underbart..

2008-11-07 @ 14:12:34
URL: http://mamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0