Torsdag 20/11

JAAA! Jag har faktiskt köpt Peter Jöbacks cd på Ica (69:- om man hade ica-kort).
Så här ska det spelas på Julafton!
Hihi.....Matilda kommer få krupp!
Hon ringer förresten varje dag o planerar jul och vad som skall ske, även Siggan.
Matilda ger olika förslag varje dag, hon går igenom maten, drycken, eventuella lekar ;)
Ja, vi är nog helt "jul-galna" alla 3.
Nu pratar hon med Nils o planerar, han önskar sig säkert en hel massa från Bil-tema! Hmrr....
Ikväll har jag TVINGAT han sätta upp en liten nätt string-hylla i köket.
Jag har ju liksom fått höra att jag styr o donar här hemma....OK, det erkänner jag verkligen!
Men jag kan ju även säja att OM jag INTE  styrt o donat här hemma, hade det inte hänt mycket (nu blir han GALEN när jag skriver så).
Men det hade nog inte varit speciellt mkt Middagar, umgänge eller ordning om inte JAG, fixat med allt.
Jag är bara sån, det ska vara på MITT sätt!
Sen kan ju Nils fixa o bestämma sånt som HAN tycker e viktigt!
Ska vi båda 2 stå o dividera o bestämma Julgransdekorationen!????
Tro inte det va?
Eller vilka kaffekoppar vi ska köpa, blommiga eller prickiga.
Nää, GUD så omanligt, tycker jag.
Jag kan ju bestämma lite....mycket :) Nils gör ändå som han vill, med det HAN TYCKER e viktigt!
Ja, tänk vad man ska hålla på!!!!!


Kommentarer
malin

Ni far vall bestamma olika saker han skulle formodlingen inte klara sig mera en 2 dagar utan dig. Men sadant ar livet. Man gillar att gnalla lite. Men det ar klart han alskar dig for att du ar som du ar och BESTAMMER

2008-11-21 @ 14:11:04
johanna

hm....många säjer så..

Men det är ju ändå ngn (inte Nils) som tycker jag jag TYP bestämmer ALLT o alltid ska vara i CENTRUM.

Men jag är både bestämmande och skådespelar-typen!

Och det tycker faktiskt JAG är charmigt!

Hellre det än en grå liten mus....pip pip



/jojo

2008-11-21 @ 16:55:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0