Onsdag 17/11

Jag längtar till jul!!!
Alla är välkomna till oss, som vill, och som är snälla!!!
Men jag undrar en sak är man knäpp, girig, ha-galen, vriden om man som Mamma OXÅ vll ha julklappar?
Vissa tycker ju att typ:  -Nä, vi vuxna vi byter inte, Julen är ju ändå till för barnen! -Nä, men jag avstår!
Jag, Johanna, vill oxå ha julklappar att öppna.
Jag vill oxå få.
Jag vill inte bara sitta brevid barnen och le och "bara"plocka upp pappret som sen skall eldas upp!
Jag älskar jul och Peter Jöbacks julskiva och Glögg och julklappar.
Men så är jag ju lite barnsligt lagd!


Kommentarer
systeryster

klart att du också ska få julklappar! jag har redan köpt 2 fina till dig som jag hoppas du blir glad för..

2008-11-20 @ 09:33:35
johanna

Ååååh TACK!

Då kan jag sova på nätterna fram till jul ;)



/

JOHAAAAAAANNA!

2008-11-20 @ 14:31:33
malin

ja sjalv har jag redan borjat pa min lista...

2008-11-21 @ 14:11:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0