Fredag 7/11

Ledig.
Men jag hade en massa ärenden på stan som jag fixade.
Hälsade på Siggan på hennes jobb, hennes sista dag på det hemska jobbet (nu på Måndag börjar hennes "nya-liv" på "nya jobbet").
Matilda, helt galen-crazy, (som sjöng det högsta jag kunde tänka mej i telefonen... :-Det här ska bli den STÖRSTA dan i mitt liv!!!). Hon har åkt till Göteborg med bandet och ska spela in i Soundtrack of our lives studio.
Så hon var så uppspelt och lycklig! Hon pratade engelska med mej, ifall det skulle komma ngn känd utländsk skivproducer.
När jag och Siggan skrattade lite åt henne.....(Mycket) så skrek hon (med humor)....-Jaja, där kan ni stå när jag blir känd, och blir sponsrad av Gucci och Botega Veneta.......
Hon är nog den absolut roligaste och mest underhållsamma människa jag känner (inte när hon är sur då......).
Ikväll kommer August med sin lilla familj, vi, släkten ska fira vår Morfar som fyllt 80 år!

Jag har 2 STORA hedersuppdrag nu framför mej!
Jag ska bli GudMor till 2 barn, Min brorsdotter MIRA och även till min väninna Poonams lille ALEXANDER.
Det ska faktiskt bli skoj, och jag ska ta ta det på största allvar och "gå in" för detta med Gudmors-rollen.
Både kristen uppfostran och även lite extra "duttandet" med dessa 2, både presenter på födelsedagar, jul och även Dop-dag!
Ja, för att ge presenter är jag rätt så bra på....

Annars är man lite orolig för framtiden, jag kommer inte jobba så mkt, för det är så osäkra tider i butikerna.
Jag ska givetvis jobba (vad annars,....) men tyvärr inte så mkt.
Lite oroligt är det!
Men man får väl leva på snabb-makaroner ett tag och så har jag ju mina små sy-uppdrag och Tradera.
Det är ju tur att man är "mång-sysslare", annars söker jag jobb på ett bageri!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0