Fredag 21/11

Fixar-dag med b.la första Julklappsinköpet!
Fick beröm för min blogg (Tack! Anna på prinsar o små sess) det var kul!
Efter det fick jag blogg-inspiration och kollade runt bland bloggar....hittade Charlotte Perelli (ja, hon är min idol), och det e kul att läsa o kolla bilder.
Min andra blogg-favorit (faktiskt den bästa o som jag läser VARJE dag) är min kusin Malin London.
Hon skriver så jäkla roligt och är en smart nyskild 2 barnsmamma som kämpar på med jobb, flashigt ute-liv samtidigt som hon är världens bästa Mamma! Det e coolt.
Hämtade pojkarna som jag skjutsade till ishockeyn, det är så gulligt, när de klär på sig hela sin utrustning, och det är INTE LITE det.
Båda 2 vet EXAKT vad som ska på först och sen vidare....
Sen åker de ut på isen och de är riktigt grymma nu, åker som bara den, svänger o snurrar runt som värsta "Börje Salmingen". Nils och jag är så stolta!
Nils kom sen o avlöste mej (han har så fruuuktansvärt mycket på sitt jobb och ser helt lik-blek ut).
Jag hämtade Ingrid och vi 2 åkte hem o lagade fredagstacos.
Ute snöar det och det är kaos på vägarna men jag bara Njuter av vädret, det är så mysigt.
Tända ljus och julen närmar sig.
Vad har hänt med mej igentligen!? Jag är som besatt av Julen och bara tycker det ska bli så kul och bara ÄLSKAR denna årstid och stämning.
Jag är lite konstig!


Kommentarer
Malin

Ha du är rolig du, tack. I kväll känner jag mig inte så flashig efter att ha laat middag till två skrikiga barn och nu sitter man här i pyjamas. Visade kort på min flashiga blogg kusin i skåne idag. Och killarna på jobbet, tappade nästan hakan och undrade om du skulle komma på besök snart. :)

2008-11-21 @ 20:07:45
URL: http://mamma.blogg.se/
johanna

Oj!

Man tackar!

//

mamman jo

2008-11-23 @ 09:31:07
anna Hansson

Du är för rolig!!!

Jag tycker att din blogg är härligt ärlig!

Ha en bra dag!

Man blir verkligen sugen på att pussla och baka när man fick panduo katalogen.

Kram Anna

2008-11-24 @ 09:36:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0