Tisdag 6/5

Imorse klockan 08.15 var jag med Karl på logopeden i Trelleborg (en 1 års gammal remiss från BVC).
Vi var som vanligt försenade och jag skrämde nog upp Kalle med en "sträng doktor" som blir arg om man kommer försent...
Utredningen gick bra och han både uttalade bra och förstod allt! Han gjorde allt i rasande fart så det bara visslade om det.
Logopeden tyckte att Kalle var festlig (och det är han ju nästan jämt).
När hon frågade han vad han hette sa han:
-Karl, fast jag kallas för Lill-Zlatan (L-zlatan....det har jag då aldrig hört)
Kalle är så rolig...han är alltid sig själv, och bryr sig inte så mkt om vad andra tycker.
Han är Supersocial.
Det sociala är han ju lik mej med, men den självsäkra coola stilen har han absolut fått av Nils, roligt!
Logopeden berättade att just ordet RÖD kan vara svårt att säja, då säjer Kalle:
-Sa du RÖV!?
Som tur var var logopeden en ung snygg och cool tjej, så hon skrattade ju gott åt Kalle.
Sen lämnade jag Kalle på dagis och jag jobbade på INSIGHT 13-20 i H-viken.
DEN tiden är INTE nice, kan jag säja.
Men Nils drog med alla kidsen på Måns träning, 18-19.30 och det gick ju bra det oxå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0