Onsdag 21/5

Nils blev helt förfärad när han  läste att jag tänkte SNO!........Buxboms ngnstans.
Vaddå, tänkte han att jag skulle smyga runt omkring i Vellinge och sen gräva upp dem, frakta dem till vår trädgård, eller!????
JA! det kanske jag gör.....
Idag har jag tagit hand om mej själv! Jobbat med min firma, frissan osv.
Kalle har varit på sin fotbollsträning, som han gillar!
Han har även hälsat på i skolan (som de gör 3 ggr innan skolstart i höst).
Fröken hade ropat - KALLE!
-Kalle!? hade Kalle sagt.....Jag heter faktiskt KARL INGVARSON!
Han är så bestämd och kavat med vissa saker.
På kvällen grillade vi hamburgare med Anna och Nils och Måns har kollat på fotboll.


Kommentarer
Malin

Kalrd du kan sno.. hade jag också gjort..super fint dockskåp.

2008-05-22 @ 09:51:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0