Lördag, Söndag 24-25/5

Vi saknar lille Kalle! som verkar ha det sååå bra nere i Tyskland.
När jag undrade hur det gick där nere sa Karin:
-Jag är ledssen, att göra er besvikna MEN...han har inte nämnt er  ens!?
Snyft....jaja, samtidigt som det gör en mamma stolt och trygg.
Men imorgon kommer han iallafall.
I lördags jobbade jag på Factory, Måns spelade match igebn, som Nils och Ninni var o kollade.
De kom sen förbi med Mcd-mat (jag var ensam i butiken hela dagen), och jag både stängde tidigare och blev upphämtad av min lilla familj.
På kvällen var vi bjudna på 8-års-grillkalas hos lilla Matilda nere i Skanör (nils kusinbarn).
Det var jättetrevligt som vanligt och både familj och vänner var bjudna.
Vi åkte nog hem vid 00-30 tiden och då var både Måns och Ingrid vakna.
Det kändes jättetomt och helt ärligt helt easy...man är ju alltid van med 3 barn!
Ingen liten pratglad, lite trotsig 5 -åring.
Kalle! vi längtar!

Idag, Söndag har jag tagit det så lugnt.
Ninni och jag var hemma o solade medans Nils var med Måns på Bulltofta där de spelade 3 matcher.
Så 5 matcher hela denna helg!!!
Men han är ju lyrisk varje morgon innan han ska iväg.
Ikväll har vi bara grillat o softat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0