Torsdag 6/3

Igår var jag ledig från Factory.
Jag och Kalle åkte däremot till Malmö.
Kalle var med Moster Matilda på Tetater, " den flygande trumman" på Malmö Opera.
Det tyckte han var sååå spännande och roligt!
Han satt som förstenad (berättade Matilda) och på vägen hem tjatade framför varje butik de gick förbi, -att han vill ha!!!!
Plånbok, flygplan, leksak eller cykel.
-Snääälla Matilda, låt mej iallafall få en ny cykel, den andra är för liten och ärvd.
Stackars Mellanbarn som aldrig får chansen att tjata hemma och bara få ärva....
Jag gick runt och letade rekvisita till YLLET fotograferingen nästa vecka och checkade av i Ylletbutiken.
Sen åkte jag och Kalle och handlade, hämtade syskon.
På kvällen var Maria och Jörgen, från MOLTEX, här på liten torsdagsmiddag.
Med deras fantastiskt söta lille Wille, 16 mån, som Ingrid tog hand om.
Han var så cool och busig, men Ingrid hanterade honom bra, hon har ju bröder lilksom.
Kul att träffa Maria och Jörgen och Maria och jag kanske.....har ngt att koka ihop....
Sen låg vi uppe och pratade med Anna sent.
Det enda negativa med att ha henne här (som jag sa till henne) är att det är så trevligt att man bara sitter uppe halva nätterna, inte bra.....
Idag, Fredag är vi lediga!!!!
Jag, Kalle och Ingrid ska promenera bort till Nils kusin och barn och leka och fika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0