Söndag kväll 9/3

Trött och utarbetad, det är vad jag känner mej!
Men idag har jag allafall varit ledig...
Igår jobbade jag på Factory och Nils var med alla barn på Måns fotbollsmatch, som de tyvärr förlorade.
Med sig hem hade han även Måns fotbollskompis.
Så Måns och hans kompis lekte hela dagen och Nils var snäll pannkakspappa!!!
På kvällen kollade vi Melodifestivalen och Måns hejjade på Ola, som inte kom med till Globen.
Ingrid var i sitt esse och hoppade och dansade och hejade!!!
Hon är verkligen en liten Teater-apa!
Idag har Nils åkt skridskor med pojkarna.
Jag och Ingrid var på lekplatsen och gungade, hon älskar det!
Innan när storebröderna skulle åka, skrek hon i högan sky!!!
Hon vill oxå åka "skijsko"!!
Hon är ju så van med att följa med överallt på matcher och träningar, att hon tror att hon ALLTID ska följa med.
Väl hemma, hade de köpt med sig skridskor till henne (från secondhand-shopen).
Och KILL-skridskor till och med!
Jaha...så hon ska bli en Hockey-player, hon med!????
Hon blev iallafall glad!
Sen gjorde jag en sjukt god Söndagsmiddag.
Fläsk-karré, potatisgratäng med chevré, rödvinsås och gelé.
Så vi åt tills det sprutade ur öronen och sen bastu på det, snacka om att man är slagen i sängen nu!
Nybäddad ligger jag här och slökollar Wallander, har aldrig sett dem, men jag känner att jag är lite biten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0