Onsdag 5/3

Idag var jag och Ia på inköp för ODD MOLLY i Ystad (på 3 magasin, en riktigt snygg-cool affär).
Först jobbade jag på Factory till 14.30.
Det var mkt fint till Höst/ Vinter -08 (så ask me if you want).
Tur att jag var med som har både smak och storlek 1 (så jag kunde prova o mannekänga runt) och sen vara med och bestämma vad som skulle beställas in!
Det var mitt första inköp (förhoppningvis inte det sista...:) och det var jätteroligt!
Men nu är jag så in i helvetes trött, kom inte hem förrän 8.
Nils och Måns har varit på Måns fotbollsträning och faster Anna har passat de små. Tack Anna!
Ingrid trivs på sin nya avdelning, Nyckelpigan.
Fröken berättade idag för mej att Ingrid är ALLTID så glad och positiv.
Hon hoppar jämt runt, springer runt på tårna och har mkt kompisar.
Det kändes sååå skönt att höra för en hårt arbetande Mamma som varit lite orolig för hur Ingrid skulle klara att "flytta upp".
Och i veckan får vi reda på vilken klass Kalle kommer i, vilket fritids.
Vi har ju önskat Måns fantastiska fritids och det hoppas vi ju på!
Om inte...blir det nog bra ändå för lille Kalle som ärvt mammas överdrivet sociala kompentens.
Anna bor hos oss nu i veckorna och det går bra.
NEJ, vi har inte bråkat och slagits än .....:)
Nu sitter hon och lillebrossan i soffan och kollar fotboll och är helt inne i det.
Anna hon skriker och Nils är sååå engagerad.
Ja, de ser riktigt gulliga ut, det lilla syskonparet.
Storasyster och Lillebror!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0