Onsdag 12/3

Idag har vi fotat YLLET-sommar-katalog hela dagen 08.00-19.00!
Puh! jag är rätt så trött nu!!!!!
Men allt gick bra.
15 "images"bilder och sen ca 25 webb-bilder.
Vilket innebär, 40 ombyten, varav de 15 är det hel out-fit med skor, accesoarer och eventuell rekvista.
Oj, här gäller det att vara kreativ och snabb-tänkt!
Jag, Jacob (chef och projektledare, Max make och hår, Magnus fotograf, Emely assistent , Agneta Yllet ägare och modell Ing-Marie har haft det såå kul oxå.
Härlig att skoja (rätt så mkt sex-skämt) och vara sig själv och ha det roligt på jobbet.
Så nu hoppas jag bara på att få vara med till Höstkatalogen som skall fotas i Visby i Augusti.
Ngn frivillig barnvakt?

Måns var även idag med Nils på jobbet, och han är mkt kryare nu.
Nils hämtade alla barnen och de blev så glada nör jag kom hem, underbar känsla att bli så välkommen hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0