Måndag 10/3

Ambitiös eller oambitiös, kunde man inte vara ngt mittemellan?
Idag har jag varit och farit runt, letat rekvisita till YLLET fotografering (sommarkatalog, liten) som skall ske på Onsdag.
Lånat en massa skor, också, rep, gunga, korgfåtöljer, blommor.
Imorgon ska jag träffa Yllet-Agneta som kommer flygande från Visby.
Sen på Onsdag jobbar vi "gamla gänget" som jobbade ihop förra året, DET ska bli kul!!!
Jag åkte sen och hämtade Måns, klädde om till hockey-utrustningen hemma, hämtade småbarnen, åkte till Rosengård och där tränade Måsse hockey, som vanligt!
Sen satt jag och sydde ett par gula beck och bölja "puff-byxor" till Ingrid, som jag sen ska sätta på små fjädrar på rumpan.
Dem ska hon ha på Påsk-festen på Dagis.
Jag VET, HELT ÖVERDRIVET, från min sida.
Varför kan jag bara INTE sätta på henne ngn gammal trasa, vilket är mer normalt????
Nä, jag ska sitta och överambitiöst SY ett par!!!
När man ändå inte har ngt annat för sig !??? NOT!
Deblev iallafall gulliga, och hon vill vara kyckling, har hon sagt.
Kalle vill vara en riddare, och en sån mössa har vi.
Nu ska jag sova!
http://www.yllet.se


Kommentarer
Malin

Jag tycker det låte jätte fint. Får du tyg över syr jag gärna ett par till Rakel. Bäck o bölja är ju hårdvaluta här. Jag sålde två av mina kuddar på auktionen till Rakels lekis för 50 pund...Hoppas det går bra med Yllet kram...

2008-03-11 @ 20:51:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0