Torsdag 26/6

Jag är så TRÖTT på REA och KLÄDER (helt ärligt) att jag kräks (på riktigt) på det!
Hela dagen LÅÅÅÅÅÅNG på Factory.
Som tur är har Sara och jag det så roligt ihop, så det är tur det! annars vet jag inte vad jag hade gjort.
Nils har hämtat barnen nu hela veckan och det tycker han är sååååå jobbigt!
Så när jag kommit hem (inte varje kväll) har de typ ätit, kanske duschat, och då är han ju jätte duktig :))
VISST VISST! Men jag då!? heltidsarbetande MAMMA som även gör en Hemmafrus jobb.
Gör jag ingenting då eller?
Är jag inte trött också, typ lite i varje fall?
Och hämtar jag inte typ jämt?
Jaja, så fort mannen gör ngt är det sååååå duktigt.
Jag har skämt bort min man helt totalt....
och vem FAN jobbar så mkt som jag gör (har 3 barn på 5 år) och samtidgt är projektledare för en hel familj?
Fixar och donar för alla?
Rätt svar: inte sååå många.
Ja, jag måste berömma mej själv, eftersom ingen annan gör det!!!
OCh imorgon flyger jag till VISBY för att förbereda inför ett stylist-jobb, YLLET (OC får betalt för det).
Kolla in höst/ vinterkollektionen, bestämma location, modeller etc, etc.
Så imorgon tar jag taxi 06.30 till Svågertorp, tåg till Kastrup, flyg 08.20 till Stockholm, byta flyg, flyg till Visby, framme klockan 11.30.
Sen flyger jag hem därifrån 19.00.
Det ska bli JÄTTE ROLIGT!!!1
(ursäkta att jag låter lite arg, men det är jag oxå).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0