Tisdag 24/6

Jobbat på Factory hela långa dagen.
Det är faktiskt sååå jobbigt, och jag är helt slut.
Barnen går långa dagar, men nu är det så lite barn på dagis och fritids, så de hittar på rätt mkt skoj, så det känns ändå skönt!
Imorse när jag ropar på alla mina 3 barn (från nedervåningen).....först Måns....sen Kalle....sen Måns igen....och Kalle igen....
till slut ropade jag på Ingrid....och jag får inte svar från en enda....de är helt upptagna av morgon tv.
Till slut hör jag en liten ljus röst:
-Vad e  det Mamma??
Den enda som hör och lyssnar och ropar tillbaka är då lilla Ingrid.
Det känns som ngt kvinnligt, kanske!?
Killar svarar inte, jo bara när de vill.....tjejer är uppmärksamma och lyssnar...typ de kan göra 2 saker samtidigt.
Titta på Tv och svara samtidigt, killar kan bara göra 1 sak samtidigt, och det är att typ då titta på TV.
Ja...jag säjer då det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0