Onsdag 4/6

LEDIG!
klockan 08.00 var jag på utvecklingssamtal för KARL.
Och det gick ju "smärtfritt"....:)
Han är som han är, glad, social, sprallig, smart, busig, påhittig, snäll, rolig, lite ledartyp, förhandlare typ!
Så det var inga direkta överraskningar som dök upp.
De blir intervjuvade på dagis, och han hade ju givetvis svarat rätt roligt på det mesta, men på frågan Vad han skull önska sig allra mest? svarade han:
-Att jag blev rik och kunde köpa allt jag ville ha!
Jaha...hur ska man tolka det!???? ligger det i släkten, eller!?
Klockan 08.45 var jag med Måns hos tandläkaren, 1 hål och slarvigt borstade tänder.
Förra gången, (förra veckan) blev vi ju hemskickade för han typ hade cornflakes ialla tänder.......
Kalle och jag lämnade sen Måns på skolan och hade sen en HEL-dag!
Först fixade vi nya pass.
Sen var vi i stan, åt lunch, åt glass och kollade in "fräcka" födelsedagspresenter till Herrn.
Jaaa...vad kan jag säja, han pekade kanske på 90 % av alla leksaker i affären och skulle nog kunna tänka sig alla det dära hemska plastleksakerna!
Det är så mysigt att bara vara med 1 barn ibland, de är ju så ROLIGA!
Hämtade sen syskonen och kompis Petter.
Kalle tränade sen SIN fotboll, och han och Nils cyklade dit, sköööönt!

jaha...så har man påbörjat ytterligare ett projekt.
Måla trädgårdsmöblerna!
jag vet.....jättejobbigt och så vidare...
Men eftersom Nils säjer: (ang. att köpa nya trädgårdsmöbler)...-den som spar han har! (det stämmer VERKLIGEN in på vår familj)!?  =)
Så har jag tagit mej an att måla de möbler vi köpte för 6 år sen, VITA!
Så nu har har jag suttit ute hela kvällen o sandpapprat och  målat och fått värsta inspirationsrycket angående vårt trädäck och möbler.
Så nu har jag både möblerat om där, borstat och rensat och burit cementkrukor hit o dit.
Ska fixa hela dagen imorgon, och ÖVERRASKA Nils!
Och GUD NÅDE han, om han kommer och muttrar!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0