Måndag 23/6

idag firar Nils och jag 18 år!!!! 18 ÅR!!
jodå, vi träffades för 18 år sen på SOLKATTEN i Borgholm på Öland, och det var kärlek vid första ögonkastet, det var det verkligen!
Det pinsama var att vi faktiskt trodde det var igår, så vi åt gott och firade lite, tills jag idag upptäckte att det var den 23:e idag!!!
Jaja, kärleken består iallafall!
Idag var det REA på Factory, Rea i hela stan faktiskt. Jag, Sara och Christina började redan kl.8.00..........
Sen har jag jobbat hela dagen fram till kl.18.
Det var inte lika hysteriskt som i Torsdags, då var det MER än hysteriskt, men det är alltid intensivt på Factory.
Nils både lämnade och hämtade barnen, och får iallafall hämta resten av veckan.
Jag kommer ju jobba heltid.
Idag sprang jag iallafall till Åhléns, och kollade upp det där med Soda-streamer (där har vi presentkort från modell-jobben).
Jag dricker nog mineralvatten mer än ngn annan, varje vecka släpar jag hem minst ett 6-pack, så jag tror till och med det lönar sig att köpa en S-streamer.
iallafall...de har typ 3 varianter, en borgelig-design-mega dyr (snyggast såklart), en medelklass, och en plastig billigast variant.
Jag tror...det blir medel-klassen, för då behöver vi inte lägga till ngr pengar och får t.om med ngr flaskor på köpet.
Jag ska bara vänta ut till Åhléns kanske snart har en 20 % -dag, som de brukar ha.
Nu ikväll har jag varit en sväng hos Karin & Kalle, (skulle lämna en midsommar-present, som jag bytte, vi och en annan familj hade köpt exakt samma present!?).
Där blev jag bjuden på ett glas rosé, så det var ju trevligt, så jag stannade lite längre o skvallrade..........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0