Torsdag 31/7

Hållt på med Stylingen dagarna 2, förberett, möte osv.
Deppigt...efter 3 veckors sem, så måste man hårdjobba direkt....ok detta med Stylingen är det jag igentligen vill göra hela tiden...så jag får väl vara tacksam över de jobb jag får.
På eftermiddagen tyckte jag att jag varit duktig, så jag åkte med Nils och barnen till Falsterbo och låg där tillsammans med Fam. Nyqvist.
Härligt!!!
Så nu ikväll jag jag packat stora resväskan, för imorgon flyger jag till VISBY, för att jobba i dagarna 4, med Yllet igen!
Så nu är det höst-katalogen 2008 som skall göras!
Ska givetvis bli JÄTTESKOJ! men OJ vad jag kommer sakna barnen...och mannen oxå givetvis.
Måns, som sov över hos Petter inatt, han åker på fotbollsläger på Måndag-Lördag, så han och jag halv-packade hans stora väska med fotbollskläder x 1000.
Så vi kommer inte träffas förrän nästa Lördag, och bara DET känns nästan helt absurt!
Så länge har jag ALDRIG varit ifrån min lille Måns!....8 dagar!!!!!
Ok, det är väl bara att inse att han växer och blir stor, det är bara det att jag tycker det är lite jobbigt!


Kommentarer
Malin

Så fort jag fixat bostad får du komma upp på en weekend utan barn så kan vi softa tillsammans. Kram Malin

2008-08-05 @ 22:45:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0