Torsdag 31/1

Jobbat lite på Factory.
Åt sen lunch med min man på Opera-grillen.
Jag MÅSTE verkligen berömma min mellansyster Matilda.
Hon är ju faktiskt restaurang-chef där och gör det hela med glans, måste jag säja.
Jag hör beröm från många (och då vet inte dem inte att Matilda är MIN syster).
Jo, hon är proffsig på ett väldigt personligt vis och har, vad jag förstår lyft upp hela stället, med fullsatta Fredags-luncher och Onsdags Cocktails kvällar!
Duktiga Matilda!
Trevligt att äta lunch med mannen....
Nu är han så sjuk så sjuk i kväll.....
Vi andra fick prata tyst, tyst så inte hans huvud skulle sprängas, sa han.
Barnen somnade tidigt....de var sååå trötta!
Jag håller oxå att bli sjuk IGEN! Men nu ska vi iallafall borra upp lite hyllor och grejs...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0