Tisdag 29/1

Amen...jag känner mej verkligen som ett utschasad hemmafru i mysbyxor och mjukiströja, flottigt hår uppsatt i ngn slags tofs. Finnig, Fattig och Fet! :)
(De hemska F:en).
Nils kom oxå hem igår från jobbet och höll nästan på att DÖÖÖÖÖÖ!!!
Män som är sjuka är kanske värre än 3 barn ihop som både har kräksjuka och värsta förkylning.
Jag vågade knappt röra mej i huset, för att inte störa han.
Jo,men man är väl lite halvdeppig efter varit hemma med 3 sjuka barn i över en vecka!!!
Ok, idag är Måns bra, men har studiedag.
Vi har tagit det lugnt och hasat fram här i huset.
Det enda ordentliga jag igentligen gjort är nog att städat badrumskåpen här nere och 2 garderober i gästrummet.
Nu när man snart får en inneboende här, svägerska Anna.
Jättekul att vara med barnen... men när de är sjuka och man knappt kommer utanför dörren, då är det bara jobbigt.

MIN ÖNSKELISTA
# RESA!!! Jag nöjer mej med exempelvis till ngn liten håla häromkring....
# SOL & sata bad
# Ansiktsbehandling
# Massage
# Nytt strykjärn
# Ny strykbräda


Kommentarer
Malin

Åh fy fan sjuk man är värrre en alla sjuka barn i världen. Tur att du allid är "frisk"., Stor kram

2008-01-29 @ 22:27:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0