Onsdag 9/1

Jobbat på Factory idag.
Sen hem och fixa iordning för Tjej-middag.
ÅH nej! tänker ni väl, hur orkar hon?
Och det kan jag säja att jag inte gör......
Men jag hade avbokat 2 tjejmiddagar i höstas som jag skulle ha hemma hos mej, och ivrigt bokat in just denna dag, till att ha Tjej-middag och då kan jag bara INTE med att ringa och avboka en 3:dje gång!
Så det är bara att ta tjuren vid hornen och ha trevligt!
Och det ÄR ju trevligt! Vore taskigt att skriva ngt annat, för då känner sig ju gästerna JÄTTE ovälkomna!
Och Tjejerna är mina gamla "mamma"-kompisar som jag känt sen Måns låg i magen.
Vi är 7 styckna och har 1-3 barn var, gifta och skilda och vi har då känt varandra i snart 8 1/2 år!!!!!
Nils och Måns är på Måns träning (MFF) och småbarnen har lovat att ligga uppe och kolla barnprogram tills pappa kommer.....kommer de säkert inte göra:)
jaja....man VET att man lever om inte annat!
Men jag skulle behöva resa bort NU!!!!!!!


Kommentarer
Malin

Ha så trevligt i kväll hur gick det med bilen ? Hittade ett gulligt kort på dig mig och Matilda ska be Fredrik scanna in det sen. kram

2008-01-09 @ 20:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0