Onsdag 30/1

Jobbat på Factory idag.
Och JIPPIE! Bilen startade, efter den laddat batteri hela natten, men man kör ju med andan i halsen.
Ingrid var så glad för att gå på dagis igen!!
Hon verkligen rusade in och kramade sin lilla "bebis" Siri.
Siri är då typ 1 år mindre än henne själv, men Ingrid ser henne som sin bebis, hon gillar henne sååå!
Hon gillar bebisar överhuvudtaget väldigt mycket.
Konstigt! Jag ser ju henne som MIN bebis!......snart 3 år ......
Måns är på sin vanliga Onsdags MFF träning och Pappa Nils ställer som vanligt upp och kör.
Det gör han alltid!
O my God! Vi har fått såååå mycket fina saker nu på Factory, så mkt fina kläder och än är det inte allt som kommit in.
Vi har fått en nytt märke, Baum und Pferdergarten (ett danskt märke, of course, för övrigt prinsessan Marys favvo-märke).
Superexklusivt och fint!
Sen får vi ballerina i alla dess färger från "från-början"-märket French Sole.
Det e VÄLDIGT kul att jobba!
Imorgon ska jag på jakt efter nytt strykjärn, mitt har kalkat igen och har liksom klistrat ihop på ngt sätt, så jag vågar inte stryka. Helst skulle jag vilja ha ett sånt där mega-super-duper-ångstrykjärn, men det kostar väl skit-mycket.
Men jag ska kolla på Price-runner ikväll, lite ekonomisk måste jag vara! :)


Kommentarer
charlotte

Baum und Pfergarten - va' roligt! De gick på Danmarks Designskole samtidigt som Jacob och jag minns dem från min första tid i Köpenhamn. De har blivit stora va'?

2008-02-01 @ 13:20:54
johanna

Ja, stora ÄR dem!
Och snyggt, välskräddat och med KLASS!
KUl!
Kram jojan

2008-02-01 @ 18:40:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0