Lördag 12/1

Annelie Frödings lilla dotter ska heta SIGRID, vilket jag tycker e HELT fantastiskt!
För att jag numera ÄLSKAR det namnet och  att det faktiskt är lite komiskt, för när MIN Sigrid kom när jag gick i 8:an med Annelie, dö-skämdes jag att jag fick en lillasyster som skulle heta SIGRID!
Alla i klassen tyckte även det var helt konstigt med ett sånt annorlunda och gammeldags namn.
Jag vet inte varför jag blev så glad när Annelies valde just SIGRID, kanske för att det namnet står nära mej!


Kommentarer
Sigrid

Åhh vad roligt att Annelies lilla dotter ska heta Sigrid, precis som jag!!

2008-01-13 @ 20:53:37
Annelie

Det var inte något svårt val, det är ju ett så himla vackert namn! Dessutom finns det ju en mycket fin representant i din syster som bär namnet. Kram Annelie

2008-01-14 @ 13:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0