Torsdag 7/2

Idag har jag jobbat på Factory.
Sara & ia är på inköp så jag "bossar" i butiken....Eftersom det numera INTE går att stå själv fick jag i panik "kalla in" Lillasyster Matilda.
Så vi systrar jobbade ihop hela dagen.
Det har kommit så sjukt mkt fint, så otroligt fina vår och sommarkläder, att det blir roligare att jobba OCH sälja!
Dagis ringde och sa att Ingrid nu är sjuk IGEN! och som tur var hade Nils inte hysteriskt mkt att göra, så han hämtade henne och de har varit hemma hela eftermiddagen.
Det e faktiskt synd om om oss tjejer hemma, vi är sjuka hela tiden.
Och jag tycker VI hade behövt en liten resa, ngt kul att se fram emot, Ninni och jag.
Kalles kompis Adils mamma ringde igen och undrade om Kalle fick följa med Adil hem.
Hon är så snäll, Adils mamma.
Hon har som sagt 4 egna pojkar och minst 1-2 ggr i veckan får Kalle följa med hem, och även har hon då en kompis till storbrossan med hem OCKSÅ.
Kalle, han ÄLSKAR att vara där hemma.
Tänk er en hel källare FULL av leksaker ochdessutom roliga leksaker!!!
Och Mamman bjuder ofta på Ungerska pannkakor (de är från Ungern), de är som små pannkaksbollar med äpple i.
Sen står där ett jättestort fat med pannkaksbollarna hela dagen, så barnen kan gå och smaska på.
Och det bästa av allt, är att de få socker på dem oxå!!
Nu är jag rätt trött men imorgon kommer det var HYSTERI, för DÅ kommer Odd Molly.
OCH, vi har nog 7-8 A4 sidor fulla med namn, (folk som beställt i förväg).
Men imorgon är vi iallfall 3 + 1 praktikant.
Ja, det ska bli kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0