Tisdag 12/2

Jag håller på att bli galen!
Och det är riktigt snart....OM inte kommer och räddar mej så vet jag inte vad som händer......:)
Jobbat på Factory hela dagen (som för övrigt är HELT SJUKT).
Ingen, som varit där kan inte föreställa sig ngt liknande.
Innan Jobbet ringde NIls och sa att SPEEDY (bil verkstad) hade en tid till vår gamla Mercedes.
Så lämna barnen, köra till Nils jobb för att åka med 2 bilar dit, lämna in bilen för reparation, Nils körde mej till jobbet i stress!!!!
Det kommer kosta 12000 KRONOR + 6000 KRONOR för att laga den!
Så mkt är den väl inte ens värd, så det kan vi inte betala!!
Så efter jobbet, buss till Speedy, hämta TRAKTORN (som den låter som nu).
Hämta barnen....
Jag bara ORKAR INTE!!!!
Och nu hämtar Nils Malin på Svågertorp och jag lagar mat och sen ska vi umgås!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0