Onsdag 20/2

Jobbar som en WORKING CLASS HERO!
Factory först, tog sen bussen till ikea för kolla bordsskivor till "nya kontoret"....
Pojkarnas gamla rum.
Vi tänkte ha det till data/ kontor rum.
Hittade faktiskt en köksskiva som både var billig, lång och bra!
Nils hämtade upp mej (vi har numera bara 1 bil).
och vi kånkade ut allt, hämtade barn och körde hem.
Måns och Nils på Måns fotbollsträning.
Jag hade ont i bihålorna igen och var på väg in till akuten, men efter jag pratat med sjukvårdsupplysningen så rekommenderade de mej en massa råd.
Om man inte har feber etc ger de en ingen pencillin......
jaja, det gick över sen på kvällen.
Jag tror vädret (och ingen vila) är orsaken till att man aldrig blir riktigt frisk.
Jag försöker coola ner (nej ok inte...) men det är inte så lätt!
OM...jag hade pengar så skulle jag vilja åka på SPA en månad eller kanske en superduper solsemester.
Men OBS! det var bara OM jag hade pengar! sa jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0