Måndag 11/2

Jag är sååååå trööööööött!
Helgen var intensiv, MINST sagt.
Jobbade på Factory hela LÖRDAGEN, det var sååå mkt att göra.
Åkte buss dit och hem, så bara det tar ju lite tid.
Nils var med alla barnen på ishockeyskolan....i vanlig ordning!
Kalle har blivit så duktig, säjer Nils.
Han både "sladdar" och åker snabbast!
På kvällen var vi på middag hos Fam.Nykvist (Kalle, Karin med barnen Frida, Petter och lille Svante).
Måns och Petter går i samma klass och är såna bra kompisar!
Vi åt super-gott och drack super.........mycket :)
Men det var såååå himla trevligt och skrattigt.
Jag har hittat min tvilling (till kompis) vad det gäller att vara klumpig :)
Det e faktiskt skönt att se att det finns andra (lika fantastiska som mej) till attt spilla och typ krossa glas....hihi.
Måns sov sen över hos Petter och Nils och jag gick hem med Ingrid och Kalle i vagnarna.
Rätt skönt att gå hem.

SÖNDAGEN skulle man nästan vilja dra täcket över huvudet....
Men jag hade lovat att jobba på Insigt i Höllviken (dock från 12-17).
Men ÄNDÅ...................
Jag sålde som en Gud! och då gick ju dagen snabbt.
Kalle var på Bowling-kalas hos Emma (han är då en sådan tjej-tjusare).
På kvällen lyxade vi faktiskt, Nils och jag.
Även ifall vi snålat in på det lite den senaste tiden, vi åt kalvfilé med Papperdelle pasta, gorgonzola och fikon.
Men det var vi faktiskt värda!

Idag, MÅNDAG, har jag jobbat på Factory, åker numera buss eftersom min bil gått sönder, igen!
Både batteriet OCH avgassystemet brakat sönder.
Så hela bilen låter som en traktor, när flashiga JAG kör omkring.
Jag vill ha en NY BIL!!!!! (inte ny men kanske 15 år gammal iallafall).
På Factory var det HYSTERI och KAOS!
Odd Molly kom och tja.....ni kan inte ana eller ens föreställa er hur det kan vara!
Men, vad ska man göra!?
Ikväll har vi allafall ätit middag ihop hela familjen och det var länge sen kändes det som.
Jag har städat undan lite för imorgon kommer kusin Malin från London  med 2 barn (Rakel och Isak) hit och ska hälsa på i 2 dagar!
Det ska bli jättekul! (förutom att jag måste jobba på Onsdag).
Nu måste jag SOVA!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0