Tisdag 2/12

Jobbade en liten stund på factory idag.
Var sen och träffade och lunchade med min gamla kompis sen 14 år tillbaka, FRIDA!
Det var KUL! det var såååå LÄNGE sen vi sågs, men även efter 6 barn (ihop), skilsmässa, flytt och en massa grejer kändes det som "förr i tiden"!
Så ROLIGT! Frida var precis som vanligt och det var både skönt och lite "familjekänsla" av att se henne!
På eftermiddagen var jag pk-vakt på Ingrids dagis (pk-vakt/personal-konferans-vakt.....alla fröknar har månadsmöte och 3 st föräldar får passa barnen på deras avdelning).
Ingrid, hon var sååå glad över att jag skulle vara där, OCH stolt! det var kul att träffa barnen, även ifall jag faktiskt vet vem alla är!
Ikväll har Måns tränat MFF, det är 2 dagar i veckan som Nils kör han till stan.....Nils= världens bästa Pappa!
När de kom hem åt vi varma mackor med svampstuvning, vi fick ju en hel stor burk med torkad svamp av Nicke, när de var här.
Svampen har liksom räckt till åtskilliga svamp-stuvningar, svampsåser och den är plockad i Kalmar skogen, och är SÅ GOD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0