Söndag 21/12 4:e advent

Ligger i sängen med " Maccen" o känner mej ngt sliten efter helgen...
Jul rusch på Factory igår. Var sen bjuden på Cocktailfest på Odd Fellow i Malmö av Liselotte och Tomas och vänner till dem.
Jag slutade ju 5, och festen 6 så jag fick faktiskt låna Liselotte och Tomas hotellrum och göra iordning mej.
Det var en rolig fest och superfint ordnat, Cockati-live band, fantastisk mat, uppträde och en massa folk (jag tror det  var 80 eller nåt).
Siggan passade barnen och Ingrid har blivit jättesjuk och gnällde , så efter dans och snack m folk tog jag och Nils taxi hem vid 00.30 tiden.
TACK! Liselotte och Tomas för en kanon-fest!!!
Idag var jag ledig och Ingrid och jag åkte o handlade nästan all julmat, medans Nils bytte till vinter-däck.
Sen har jag stått i köket typ hela dagen med all julstök.
Jag har bakat lussekatter, vaniljhorn, mashmallowsgodis, rullat köttbullar.
Och gran har Nils köpt idag, så jag tror faktiskt JULEN kommer till oss oxå även denna jul.
Men nu är jag så deckad, schak matt, totally utmattad o bara ligger i sängen och ska sova NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0