Måndag 22/12

Så var det snart JUL igen!
Samma stress varje år, jag skulle kunna börja i Augusti men ändå stressa, men så har jag ju så höga krav oxå.
Jag SKULLE VILJA kunna sätta mig i soffan och typ bara skita i allt eller åtminstone tänka.
-Aah skit samma, det behövs kanske inte det där julgodiset eller köttbullarna!....eller skulle jag vilja det1? Nja....
Barnen har krav de oxå, nu börjar ju Måns och Kalle bli så stora att de älskar familjens traditioner.
Måns BARA ville köpa granen vid kyrkan i Vellinge ....OCH INTE på Bauhaus (som Nils tyckte).
Och...
- Mamma ! Glöm inte vaniljhornen! Så som du alltid ville din Farmor skulle göra på det speciella sättet...
Hmr...man har ju lärt sina ungar, samtidigt är det ju rätt skoj!
Jobbat hela dagen 10-18 på Factory, där har det varit ÖS, hela dagen har rusat iväg.
Nils hämtade barnen och sa hejdå till fröknarna, NU har barnen Jul-lov till den 7 Januari!!!!!!!!
Ikväll har vi haft lite "Juligt" vi klädde granen (bara i guld)  och drack glögg o lussekatter o allt godis vi gjort.
Jag köper en Georg Jensen julgransprydnad varje år, och nu har jag nog 7 st.
Så när barnen är stora kanske hela granen är fylld med guldiga Georg Jensen hängen.
Det e skjo, för de har nästan alltid Special edition varje år, förra året köpte jag en speciell som var liksom tillägnad Danska lilla prinsessan Isabella, så den heter t.ex...." den lille prinsessan".
I år blev det en fin guld korg med rött sidenband och liten diamant i, mkt snygg!
Granen blev iallafall Super-Snygg och hög, säkert 3 meter!!!!
Och Nils "satte Stjärnan" som han tradtionellt gör varje år :-)
Jag hann med att städa alla toaletter x 3 , torka golven oxå.....
Jag är nog en SUPER-Women, så hoppas Tomten ser det!!!!!!!!!!!


Kommentarer
malin

hej jag ar hos mamma till den 27, vi kan vall horas om du har tid i all jul press... 087713666

2008-12-23 @ 17:09:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0