2:a Lucia firande....Torsdag 11/12

Kund-dag hela dagen på Factory, det var ok, inte överdrivet mkt folk men ok.
På kvällen var det LUCIA i Måns och Karls skola.
Mina 2 små söta StalleDrängar.
Mina pojkar har ALDRIG varit ngt annat än Staffan StalleDräng.
6 åringarna, 1c och 2c (deras fritids avdelning) Lussade så fint för oss alla föräldrar, mor och farföräldrar i matsalen.
Måns och 2 kompisar läste vers och sen avslutade 2:orna (Måns) med ABBAS: Happy New Year på engelska, gulligt!
Nils och jag är så trötta, för det har varit så mkt känns det som att fixa och förbereda och jag har alltid så mkt att bocka av min lista varje dag.

När ngt på bilen gått sönder tycker Nils att jag kört sönder, förstört och verkligen skadat bilen..
När ngt på bilen gått sönder när HAN kört är det mer en "FÖRSLITNINGSSKADA" tycker han...
-Ja, du vet det är sånt som händer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0