Torsdag 28/8

Jag saknar för lite av "Slappet" i mitt liv...
Bara lägga mej på sängen, läsa en bok o käka marabou choklad.
Men den tiden kommer kanske.
Igår jobbade jag på Factory hela dagen och kvällen ägandes åt skjutsande åt Måns tll hans ishockey träning och Kalles fotboll (Nils o jag delar såklart).
Ninni, hon var med kusin Pauline i stallet och är numera INTE rädd! säjer hon.
Hon matar hästarna helt obehindrat och ja...jag får väl köpa en hjälm snart.
Vi satte in 2 annonser på Blocket om en byrå (vit från Ilva, sönder) och jag tror det ringt 20 pers på den.
Och vi hade bara satt 250:- för den, men den såldes som sagt direkt så det var ju skönt.

Idag har jag oxå jobbat på Factory hela dagen.
Och nu ikväll har vi haft middag. Ingemar, Erik, Anna och Pauline har varit här.
Vi har ätit sååååå gott....Kalkonfilé med potatis och rotfrukter i ugn, god sås och gelé!
Jag håller på o mailar till en massa reklambyråer o väntar på svar.
Man hoppas ju!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0