Tisdag 26/8

Jag har ju glömt att skriva att jag fått en ny bil.
Fått och fått....men vi sålde den svart gamla mercedesen i somras....ja, jag grät lite tårar, för den har vi haft sen Kalle var liten och den har gått så bra.
Men 2 stora bilar går ju inte att ha. för dyrt så Nicke köpte den svarta.
Så förra veckan köpte vi en liten Renault Twingo, pytteliten men gullig.
Den drar lite och bara att försäkra den kostade heller inget.
Kanske inte så säker då, men det är ju bara "lilla jag" som kör :))
Skämt o sido....super att köra runt med när jag donar o fixar till mina stylist-jobb.

Igår var jag på möte på en ny reklambyrå som heter Ranelid & co (ja, författarens bror som har den).
så nya jobb kommer förmodligen, kul!
Förra veckan var jag på Teleca (gammal Ad som jag jobbat med på Id har nu kontaktat mej) på möte om jobb.
KUL!
Så nu är det bara att jobba på och maila hela kvällarna.
Jobbat på factory och hälsat på Poonams lille son, ALEXANDER, ska han heta.
Jättegullig, alldeles NY...och jovisst....jag blir sugen.....
Måns han har fullt upp med alla sina träningar, fotboll o ishockey och matcher.
Nils, han kör runt över hela Sverige, om så skulle va.
Kalle, går det bra för i skolan, han har klimatiserat sig och JAAA...det känns som han alltid har gått där.
Och lilla Ingrid, våran lilla bebis! Hon älskar dagis o alla kompisar! Så just DEN biten är super och funkar iallafall.
Nu efter sommar o annat att tänka på, har jag nu kommit in i en "inrednings-hysteri".
Nu vill jag fortsätta inreda hemma.......
Om jag hade SUPER mycket pengar skulle jag vilja ha:

kuddar från Josef Frank
en fårskinns fåtölj (helst vit)
en tidnings korg (svart skinn)
en härlig fåtölj här nere, helst klädd i ngt snyggt svenskt tenn tyg
silverkrukor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0