Lördag 9/8

Jobbat på Factory, 1:a gången på 5 veckor eller nåt.
Nils, Karl och Ingrid åkte o hämtade Måns som efter 6 dagar och 5 nätter kom med buss från sitt fotbollsläger.
När jag kom hem möttes jag av världens största leende!.....ååå vad det värmde!
Måns och jag hade ju inte träffats sen i Torsdags, förra veckan.
Småsyskonen var så glada över att se han och Ingrid, hon kramade och pussade han helt oavbrutet!
Måns, han har haft det så roligt på sitt läger i Hästveda.
De har tränat, spelat matcher, lekt och busat.
Jag är stolt över att han faktiskt klarat det oxå!, jag har väl aldrig tvivlat, men man vet ju aldrig!
Ja, handdukarna stog sig av sig själva, och packningen var ju katastrof, men vad kan man vänta ev en fotbollstokig 8-åring!?
Han hade tydligen inte längat hem alls utan tyckte nästan det var pinsamt att det endast var hans mamma som ringt varje kväll........
Så nu ikväll har han fått välja middag och vi har tagit det lugnt och kollat film hela familjen.
Så nu känns det oerhört skönt att ha alla i familjen hemma, och veta att alla sina 3 busbarn ligger i sina sängar och sover tryggt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0