Fredag 22/8

Igår kväll TORSDAGEN den 21 Augusti blev jag STOLT FASTER!
Min lillebror August och Malin blev föräldrar till en liten flicka på Kalmar BB.
Hon vägde 3720 g och var 50cm nånting lång.
-Hon är SÅÅÅ SÖÖT!!!! Hon liknar mej sa August.
Så hela dagen idag har jag levt i ett lyckorus och det känns verkligen speciellt att min bror blivit pappa, jag faster och mina barn fått kusiner på "min sida".
Jag är så glad att allt gått bra! Nu hoppas jag bara på att få träffa lilla bebisen snart! Och gud vad jag ska shoppa till henne!

Idag har jag, Ingrid och Kalle varit modeller till Panduro Hobby julkatalog.
Okej, barnen är ju söta o så...men att använda mej!? Jag kännner mej inte så bekväm som modell och tycker inte jag blir bra på bild.
Men okej då...jag gör det för pengarna! :)
Så vi fotades hela dagen i ett hus i olika jul-situationer, Nils fotade.
Klockan 16.00 var Ingrid bjuden till hennes väninna Natalie som fyllde 3 år!
Där var det mega fancy barnkalas!!!
Jag vet INGEN som får såååå mkt och sååå fina presenter som den lilla ungen.
Ingrid, hon stod med stora ögon och skulle nog gärna vilja vara i Natalies kläder.
Till skillnad mot hennes egen födelsedag, i tält med 3 paket........
Men vi hade det roligt!
Poonam har ju gått över tiden och hon får nu när som helst...spännande!

Förresten Vellinge vann med stor-slam mot Måns MFF lag igår.
De var ett gäng med buttra killar som lämnade planen i ös-regn igår, och vi som hejjade så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0