Torsdag 17/4

Jobbade på factory hela dagen, själv.
Inke kom i och för sig och köpte lunch....för det kan jag ju inte vara utan, för då blir jag helt tokig.
Men det var rätt så mkt göra, som vanligt.
UGGen säljs som bara den....."lite sexy Hollywood"-look lockar ju alltid folk.
Jag själv trivs sååååå bra i mina VITA converse, som jag nu bor i, det känns sååååå fräscht!
Lite sporty sådär, Måns tycker jag är rätt så cool i dem.
Nils hämtade barnen och eftersom jag stängde i stan, 18.15 hämtade jag upp de små på Måns fotbollsträning, som de numera INTE vill missa.
Kalle och Ingrid har härmed blivit vana med att sitta där och hänga med andra syskon eller föräldrar!
Så jag fick DRA dem därifrån.
På kvällen fick jag ett städ-utbrott-ryck, jag hatar Äckliga toaletter.
Nils undrade nog vad jag höll på med, där jag stod med diskborsten i högsta hugg på dusch-golvet.
Jag borde egentligen ligga i sängen och vila efter en sån där sjukt hysteriskt vecka.


Kommentarer
Malin

ÄR dom låga eller höga kikade på ett par i dag, men tcker mina stora fötter ser ut som båtar...

2008-04-18 @ 23:40:40
URL: http://mamma.blogg.se
johanna

Vilka menar du?
Converse eller UGG?
Converse= HÖGA
UGG= HÖGA!
/Johanna

2008-04-19 @ 20:46:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0