Torsdag 10/4

Jobbat på Factory hela dagen.
ia och jag skrattade så mkt idag att jag nästan har ont i magmusklerna!
Nils hämtade barnen och jag lagade mat.
Sen var han på MFF-match.
Han kom hem helt sur ikväll för de bara blivit 1-1 och under hela matchen hade han suttit med sin i-phone och kollat ishockey kvalserien.....och han var som sagt helt förstörd när han kom hem.
Herregud! hur kan man bli så engagerad över sport-resultat???
Han bara: (till anna och mej)
-ni fattar bara inte hur illa det ligger till...detta resultat kommer gå till historien.
Anna och jag bara ryckte på axlarna och jag återgick till min strykhög som anna mest var chockad över.
Men det gick på 1 1/2 timme och jag TYCKER det är rätt så kul att stryka (jag vet helt....galet).
Idag fick jag en massa nya stylist-jobb och det är jag super-glad för....för jag behöver ett tillskott i kassan, kan man säja........


Kommentarer
malin

Grattis alltid roligt med jobb. Du är duktig du stryker....skulle jag aldrig orka kram

2008-04-11 @ 21:28:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0