Söndag 6/4

Var hemma hela dagen i det fina vädret.
Nils föräldrar kom på Lördagskvällen.
Nils, farfar och pojkarna skulle spela tennis.
'Tja...jag hade ju bokat....Nils stressade mej.
Så jag bokade "on-line" på Bellevue stadion (Bellevue inne i Malmö trodde jag).
Och det gick ju HUR bra osm helst att boka....trodde jag.
När hela gänget sen kom dit fanns det inga tider i namnet Ingvarson, det hade typ varit fullbokat i flera veckor.
Jag hade tydligen bokat Online på ngn Bellevue uppe i Västerås....typiskt mej.
Så farfar han var ju på väg att köra upp till Västerås.
Och Måns höll ju på att bryta ihop tills farfar drog med allihopa till Falsterbo och spelade istället.
Vi åt sen Söndagsmiddag allihopa med Farfar och Farmor som bott hos oss.
Och Måns, han kunde INTE somna för han låg och var spänd inför hans födelsedag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0