Onsdag 2/4

Lillasyster MATILDA fyller 28 år idag.
Lilla "Trulsa" som hon kallades för!!!
GRATTIS! kära syster som är typiskt mellanbarn, klarar sig själv, jobbar som faan, humör som tja....och ambitiös som bara den!

Jobbat på Factory och körde sen i ilfart och hämtade Måns på fritids.
(anna skriker nu att hon tycker lillebror August ser JÄÄÄÄTTE bra ut, läs det Agge).
Måns och jag åkte i ilfart (med medhavd matsäck) till dagis, där det var Grill-fest 17-19 ikväll.
Både Kalle och Ingrid går ju på MULLE resp. KNYTTE (genom dagis) så de "redovisade" lite om det.
Hur man tex gör om man går vilse i skogen, om känsel och rörelserunda i skogen etc etc.
De frågade en massa frågor till barnen och Kalle, han svarade högt och tydligt på alla frågor.
Han snappar upp så mkt och är så duktig, det jag tycker är det mest positiva är att han både vågar och kan prata och svara helt obehindrat inför alla oss, vuxna, fröknar och barn.
Det var iallafall fint ordnat och sen grillade vi alla.
Sen var det bara raka vägen hem, het dusch och läggdags.
Jag och Anna har kollat Barnmorske programmet och jag bara gråter.....för det är ju sååååå fantastiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0