Fredag 18/4

På förmiddagen gjorde jag Stylist-jobb för Länsförsäkringar.
Vi fotade i Västra Hamnen, och där är det så fint och helt fantastiskt fint ljus!
Sen lämnade jag tillbaka en massa kläder från Onsdagen och från dagens fotning.
Jobbade på Factory hela eftermiddagen, tills det var dags för att hämta barn och handla.
Vi hämtade faktiskt mat för omväxlingsskull...för vi var helt slut både Nils och jag.
Måns var hos Petter och hade varit ute hela eftermiddagen med klasskompisar, sprungit på kullarna och haft så kul!
När han sen kom hem, helt röd om kinderna på kvällen.....kom både Nils och jag ihåg hur det kändes de där första VÅR-dagarna, man sprang i gympadojjor med kompisar (killar och tjejer)  och kände riktigt av den underbara "kärleksfulla" :)
Våren!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0